Assassins Creed 3 + PC + Full İndir + Türkçe Yama + Full DLC

Assassin’s Creed 3 PC Full İndir,savaş ve strateji konulu popüler oyunlarından olan
 grafik ve oyun kalitesi üst düzeydir oynamanızı tavsiye ederim.



İndirme Linki

Part 1 (1 GB)
Part 2 (1 GB)
Part 3 (1 GB)
Part 4 (1 GB)
Part 5 (1 GB)
     Part 6 (756 MB)

  Crack Dosyası

TR YAMA

Rar Şifresi : www.pocketgames.ir

Ftp Linkidir Son Sürat İndirebilirsiniz.Ultra Sıkıştırma Yapılmıştır!
Google+'da Paylaş

Yazar Ertuğ Bey

Sizlere Sorunsuz Oyun ve Program Paylaşmayı Kendini Adamış Bir Site.

    Blogger Yorumları

10 Yorum:

  1. Rar 5 dosyası bozuk yazıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, Winrar programının güncel sürümünü kullandığınızdan emin olun.Eğer güncel ise dosyayı indirirken internetiniz yarıda gittiyse ve iptal olupta indi olarak gözüküyor olabilir.

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Merhaba öncelikle tüm partları indirin ve tüm partları aynı klasörde toplayın ardından part1 e sağ tıklayıp buraya çıkart diyin ama bunu yapabilmeniz için bilgisayarınızda winrar programı olması lazım ardından dosyalar çıkartıldıktan sonra setup'ı çalıştırarak oyunu kurabilirsiniz.

      Sil
    2. Yaptim fakat bole bi hata aliyorum bir ubisoft aciliyor hesabimi giriyorum ardindan assasins creed tiklayip oyna diyprum ama cd key istiyor

      Sil
  3. türkçe yama nasıl yapacagım acaba anlamadım indirdim ama türkçe yama olmuyor

    YanıtlaSil
  4. Bende olmuyo indirdim fakat bu part1 i indirmeniz için şu dosyanın olması gerek diyo olmuyo

    YanıtlaSil
  5. Admin ben bunları indiriyorum son parttayim bunları rar da nasıl aynı dosyaya atacam klasoremi koycam.

    YanıtlaSil